Wednesday, December 13, 2017

Mera Sawal Quran ke Jawab

🔵میرے سوالات اور
🔴قران کے جواب

🔵میں نے کہا: تیری مدد کیسے ملے گی یا رب؟
جواب ملا:
🔴صبر اور نماز سے مدد لیا کرو.

🔵میں نے کہا: میں بہت گناہ گار ہوں.
جواب ملا:
🔴اللہ کی رحمت سے مایوس نہ ہو اللہ ہر گناہ بخش دے گا.

🔵میں نے کہا: میرے دل کو سکون نہیں ہے.
جواب ملا:
🔴بےشک اللہ کی یادسے  ہی دل کو اطمینان ہے.

🔵میں نے کہا: میں بہت اکیلا ہوں.
جواب ملا:
🔴بےشک ہم رگ جان سے بھی زیادہ قریب ہیں.

🔵میں نے کہا: مجھے کوئی یاد نہیں کرتا.
جواب ملا:
🔴تم مجھے یاد کرو میں تمہیں یاد کروں گا.

🔵میں نے کہا:
میری راہوں میں بہت پریشانیاں ہیں.
جواب ملا:
🔴جو اللہ سے ڈرتا ہے، اللہ اس کی نجات کی صورت نکال دیتا ہے.

🔵میں نے کہا: میرے بہت سے ادھورے خواب ہیں.
جواب ملا:
🔴مجھ سے دعا کرو میں قبول کروں گا.

خوش نصیب ہوں میں، کیونکہ مسلمان ہوں.

🔷كسی کو سلام کروں تو نیکی،
🔷كسی کو مسکراکر دیکھوں تو نیکی،
🔷كوئی کام سے پہلے بسم اللہ پڑھوں تو نیکی،
🔷غصہ پی جاؤں تو نیکی،
🔷سيدھے ہاتھ سے پانی پيوں تو نیکی،
🔷كسی کو صحیح پتہ بتاؤں تو نیکی،
🔷كسي کا حق ادا کروں تو نیکی،
🔷قرآن سنوں یا سناؤں تو نیکی،
🔷ماں باپ کو مسکرا کے دیکھوں تو حج کا ثواب،
🔷یہ تمام بات کسی کو بتاؤں تو نیکی،
🔷وہ عمل کرے تو بھی نیکی.

اللہ تو لٹا رہا ہے بس، ہم لینے والے بن جائیں.
آمی

No comments: